Pages

Tuesday, October 6, 2009

PMR!!!! Aku Datang!!!


Penat lelah dan tungkus lumus berbulan lamanya sebelum ini bakal "terbalas" bermula dari esok!
Jika tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya.
Jika aku telah bersungguh-sungguh berusaha, maka esok, akan aku berikan yang terbaik dan aku yakin dengan apa yang telah aku usahakan.
Ya Allah, Engkau terangilah hatiku dengan cahaya hidayahMu sebagaimana Engkau menerangi bumi dengan cahaya matahariMu.
Ya Allah, lapangkanlah dadaku, Dan mudahkanlah pekerjaanku (urusanku), Dan lancarkanlah lidahku, Agar mereka faham pembicaraanku. Amin Ya Rabbul 'Alamin.

Buat adik-adik peserta yang bakal berjuang di medan PMR bermula esok.... Buatlah yang terbaik dan semoga berjaya. Pesanan ringkas Abang E... malam ini tidur awal dan esok jangan lupa betulkan niat dan mulakan dengan Bismillah.

No comments:

Post a Comment