Pages

Wednesday, May 12, 2010

Jangan ingat saya lupa...

Orang selalu lihat seorang motivator itu hebat bila dia berbicara. Ya betul saya setuju sebab tugas motivator adalah untuk bakar semangat orang lain. Kalau dia sendiri tak berapa 'berapi' macam mana nak 'bakar' orang lain.


Itulah sebabnya saya selalu berpesan kepada anak-anak buah saya, hebat atau tidak saya sewaktu berceramah banyak bergantung kepada kecekapan mereka juga dan bukan hanya saya seorang sahaja. Persediaan sebelum, semasa dan selepas satu-satu sesi program siapa yang buat kalau bukan mereka, insan-insan belakang tabir.


Jadi saya amat hargai penat lelah orang-orang kuat saya semua tapi sebab semalam yang seorang bercuti sebab kecemasan, jadi saya nak ucaplah untuk dia Selamat Hari Jadi yang ke-28...Semoga lebih Hebat selepas ini. Jangan ingat saya lupa... TQ Hafiz for your support.


No comments:

Post a Comment